لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن | قیمت لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن | قیمت لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن به لوله ای گفته می شود که از جنس پلی اتیلن و با مواد پلی اتیلن و بدون افزودنی های ( گرانول ) دیگر تولید شده باشد و همین مواد پلی اتیلن است که به لوله پلی اتیلن شکل و ظاهر میدهد که باعث مزایای زیاد لوله پلی اتیلن و محبوبیت آن برای آبرسانی شده است

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن به لوله ای گفته می شود که از جنس پلی اتیلن و با مواد پلی اتیلن و بدون افزودنی های ( گرانول ) دیگر تولید شده باشد و همین مواد پلی اتیلن است که به لوله پلی اتیلن شکل و ظاهر میدهد که باعث مزایای زیاد لوله پلی اتیلن و محبوبیت آن برای آبرسانی شده است . 

لوله پلی اتیلن در آب و هوای معتدل عملکرد بسیار مناسبی دارد و اگر نیازهای مربوط به نصب و مهندسی کامل انجام گردد ، از آنها می توان برای سالهای طولانی استفاده کرد بدون هیچگونه مشکل و شکسته شدن لوله . لوله گذاری لوله پلی اتیلن به صورتی است که در واقع شما یک لوله بسیار انعطاف پذیر را جای گذاری میکنید و معمولا از این لوله ها برای آبرسانی و آبیاری می توان استفاده کرد. همانطور که میدانید جز اصلی لوله پلی اتیلن یک زنجیره پلیمری ساخته شده از مولکولهای اتیلن است که از کربن و هیدروژن ساخته شده اند . 

لوله پلی اتیلن در رده های فشارهای مختلفی در بازار عرضه می شود و خریداران با توجه به نیاز خود اقدام به خرید می کنند. این مزیت ها موجب شده لوله پلی اتیلن آبرسانی جای لوله فلزی و بتنی را بگیرد. کاربرد اصلی لوله پلی اتیلن جهت آبرسانی برای انتقال آب در خارج از شهرها و یا در داخل شهرها برای انشعابات اصلی می باشد. مواد پلی اتیلنی که در تولید مورد استفاده قرار می‌گیرد باید نوع این مواد ، که برای تولید سایر محصولات پلی اتیلنی مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت باشد. پلی اتیلن در گرید‌های مختلفی تولید و عرضه میگردد که هر کدام از این نوع مواد پلی اتیلن جهت کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی